Tatry

W dniu 28. października wybraliśmy się z grupą młodzieży z naszej szkoły na jednodniową wycieczkę w Tatry. Celem wyprawy była Hala Gąsienicowa. Majestatyczne miejsce, które zawsze urzeka. Góry mają to coś, co nas przyciąga, w górach dochodzi do różnych spotkań. Podczas tej wyprawy, spotkała się jesień z zimą, co uczyniło Halę Gąsienicową wraz z otaczającymi ją szczytami jeszcze piękniejszą. Zachwyciła nas swymi niepowtarzalnymi widokami, które dane nam było jeszcze zobaczyć, bo obecnie znajduje się już pod kołderką świeżego białego puchu. W czasie naszej wędrówki doszło jeszcze do spotkania z liskiem oraz tatrzańskim przewodnikiem p. Rafałem, dzięki któremu do domu wróciliśmy bogatsi o przekazaną nam wiedzę. Najistotniejsze jednak było, to nasze spotkanie na szlaku. Razem pokonaliśmy dystans prawie 20 km. Razem dotarliśmy na wysokość 1624 m n.p.m. Wspólnie pokonywaliśmy nasze słabości i wspieraliśmy się. Mam nadzieję, jeszcze tam wrócimy, bo „Gór mi mało i trzeba mi więcej, żeby przetrwać od zimy do zimy, ktoś mnie skazał na wieczną wędrówkę po śladach, które sam zostawiłem. Góry, góry i ciągle mi nie dość… „